Užduotis - 4
Užduoties pavadinimas – Asmenybės ir pilietiškumo ugdymosi vaidmenys
Užduoties tikslas – padės jums stiprinti asmenybinius ir pilietinius gebėjimus.
Priemonės – spalvoti rašikliai, popierius.
Užduoties paskirtis – Prisiminkite savo dalyvavimo bendrose veiklose su kitais kolegomis ar darbuotojais, mokantis pilietiškumo patirtį ir užpildykite vaidmenų apibūdinimo lentelę pagal Belbin’o vaidmenų klasifikaciją, nurodydami tokias to vaidmens savybes, kurias jūs patys patyrėte ar pastebėjote realiose gyvenimo situacijose.
Atlikimo reikalavimai – Užduotis atliekama dviem etapais.
A etapas. Užduoties atlikimui rekomenduotinas nuoseklumas. Aprašykite kiekvieną vaidmenį. Pateikite savo patirtį ir pasitikrinkite.
B etapas. Asmenybės ir pilietiškumo ugdymosi tikslų formulavimas
Aptarkite ir susisteminkite A dalyje vaidmenis. Priskirkite ir įvertinkite kiekvieną vaidmenį, nusakydami jų įsipareigojimus. Užduotį atlikti nuosekliai planuodami.
Planavimas
IDĖJOS
Ką jūs darysite, kad visos besimokančiųjų ar kartu dirbančiųjų idėjos būtų išgirstos ir apsvarstytos?
ŽMONĖS
Kaip jūs įtrauksite visus asmenis į aktyvų dalyvavimą ir parodysite, kad jų indėlis yra vertingas?
PROCESAS
Kaip užtikrinsite, kad jūsų veikla būtų gerai organizuota ir efektyviai naudotų turimus resursus?
PRODUKTAS
Kaip užtikrinsite, kad galutinis rezultatas būtų aukščiausios kokybės, priklausomai nuo turimų resursų?
Atliktos užduoties savianalizė
- Kuriuos iš aprašytų vaidmenų jūs prisiimate dažniausiai?
- Kodėl ,jūsų manymu, jūs juos prisiimate? Kokių kriterijų pagrindu jūs tai teigiate?
- Kuo šių vaidmenų savybės padeda jums įgyti ar tobulinti pilietiškumo gebėjimus?
- Ar jums svarbus planavimas ir kodėl?