Plėskime akiratį, keliaukime neišėję iš namų

Rokas, kaip ir dauguma paauglių, vos grįžęs iš mokyklos sėda prie kompiuterio. Dažnai senelis Zenonas net kelis kartus paragina ateiti į virtuvę pavalgyti, todėl vis papriekaištauja, kad kompiuteris atima laiką, geriau jau vaikaitis spaudą ar knygą paskaitytų. Kartą senelis pasidalino su vaikaičiu savo svajone vasarą nuvykti į Širvintas, aplankyti gimtas vietas, kur prabėgo vaikystė ir jaunystė. Rokas pasiūlė nelaukti taip ilgai ir pakvietė senelį prie kompiuterio pasižiūrėti Google žemėlapių paslaugos – gatvės vaizdai (Street view). Netrukus prie kompiuterio ekrano jau buvo palinkusi ir žila senelio galva, o ekrane šmėžavo Širvintų gatvės, pastatai. Senelis susijaudinęs dalijosi prisiminimais su Roku: čia buvo mokykla, čia tėvų namas. Senelis buvo sužavėtas technologijų galimybėmis ir jautėsi taip, lyg pats keliautų vaikystės takais. Po to jiedu dar „pakeliavo“ po Lietuvos gražiausias vietas, „paklaidžiojo“ Galapagų salose. Grįžę Roko tėvai nustebo, kad prie kompiuterio sėdi senelis, o Rokas juokėsi, kad dabar teks pirkti dar vieną kompiuterį.

Netrukus senelis Zenonas užsirašė į kompiuterių kursus senjorams. Jo galvoje jau daugybė planų, ko ieškos internete, kur nukeliaus kompiuterio pelės vedinas.

 

Savikontrolės klausimai

  1. Kokia yra aprašytos situacijos problema?
  2. Kaip IVT kompetencija padėjo šią problemą išspręsti?
  3. Kas lemia sėkmingą IVT bendrosios kompetencijos taikymą aprašytu atveju?
  4. Kaip Jūs veiktumėte aprašytu atveju? Ką darytumėte kitaip? Kokius savo turimus įgūdžius panaudotumėte?
Paskutinį kartą keista: Trečiadienis, 2015 birželio 10, 13:06